

הרשמה לניוזלטר
קבלו את התכנים הכי שווים ואת המוצרים הכי כדאיים ישירות אליכם למייל! הניוזלטר שלנו להיט
עקבו אחרינו
רוצים לדעת הכל? בואו אלינו לפייסבוק ולאינסטגרם והצטרפו לקהילה הגדולה ביותר
קטגוריות
שיווק ופרסום נכון של קליניקה לציפורניים
כדי להצליח בתחום הציפורניים ולהישאר צעד אחד לפני המתחרים שלנו, חשוב שנשתמש בכל המשאבים שיש לנו כדי להתבלט ולשמור על ייחודיות. גם אם השירותים שלך ניחנים במקצועיות בלתי מתפשרת והשקעה בציוד ובחומרים הטובים ביותר, כדי להגיע לקהלים שלך בצורה היעילה ביותר, חשוב מאוד להשקיע בשיווק. ללא אפיקי שיווק יעילים, גם אם נשקיע בעסק מעל ומעבר, הלקוחות הפוטנציאליים שלנו לא ידעו זאת.
אז איך מתחילים לחשוף את המותג שלך לכמה שיותר עיניים? אלו כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל.
לא לזלזל בנטוורקינג ושיווק מפה לאוזן
גם בעידן הדיגיטלי, למ”לה טובה יש כוח עצום. כשזה מגיע לעולם הטיפוח והיופי, השמועות מתפשטות במהירות ויכולות לקבוע במידה רבה את עתיד העסק.
לכן, שיתופי פעולה ענפים הם המפתח. חשוב שנשמור על קשרים טובים עם עסקים נוספים בעולם הטיפוח וננסה לרקום שותפויות. הספר השכונתי יוכל להמ”ליץ ללקוחותיו היכן הכי כדאי לעשות ציפורניים ואפילו השארת פליירים וכרטיסי ביקור בחנויות המכולת ובמרכזים התרבותיים השונים בסביבה יכולים לספק לנו לא מעט עבודה – בעיקר אם נציע הטבות ללקוחות שיגיעו דרך הפניות.
להשקיע בנוכחות הדיגיטלית
כיום יותר מאי פעם, קהלי היעד שלך מחפשים אותך בדיגיטל. צרכנים מכל קבוצות הגיל ופלחי האוכלוסייה בוחרים בחנויות הווירטואליות כאפיק רכישה מועדף ומחפשים שירותים איכותיים דרך מנועי החיפוש והרשתות החברתיות. חשוב שנשקיע בבניית המותג הדיגיטלי שלנו ונבנה סביבו קהילה, מאחר ומדובר באחד הכלים החשובים ביותר שיש לך לשיווק הסלון.
להשקיע בתוכן איכותי
כדי להעניק למותג שלך תדמית מקצועית ויוקרתית, חשוב שנשקיע בכתיבת מאמרים מקצועיים שיספקו ללקוחות ערך מוסף ויפגינו את הידע המקצועי שלך. טיפים יעילים וכיפיים לטיפוח הציפורניים, מידע מרתק ומקיף על תחום העיסוק ותוכן שיווקי מדויק ומוקפד ימשוך אליך קהלים איכותיים ויחזיק את העוקבים שלך זמן רב.
האינסטגרם הוא החבר הטוב ביותר שלך
אם יש תחום בו אנשים קונים עם העיניים יותר מכל תחום אחר, הרי שזהו ככל הנראה תחום היופי. אנו יכולים לדבר עד מחר על היתרונות שלנו, אבל בסופו של יום הלקוחות שלך רוצים לראות תוצאות. בניית סרטונים אטרקטיביים, פרסום תמונות לפני ואחרי ופרסום תמונות מהממות של התוצרים שהפקת בזמן האחרון בסלון יכולים להניע את העוקבים שלך לפעולה בצורה היעילה ביותר.
גם בשיווק הדיגיטלי שיתופי פעולה הם המפתח
עבודה עם סלונים בתחומים אחרים של עולם היופי יכולה להפיק לא מעט תועלת גם ברשת. ניתן להחליף שטחי פרסום בין עסקים וקישורים חיצוניים. יש לך ספקית מעולה ללקים? ניתן להמ”ליץ עליה במאמר הבא באתר שלך תמורת מאמר מפרגן שלהם בתמורה בבלוג האתר.
אם נבנה אסטרטגיה רחבת היקף ונשתמש בכל המשאבים שעומדים לרשותנו, נוכל להפוך את העסק שלנו להצלחה אדירה.
כתבות נוספות שיעניינו אותך

היתרונות של מכונת שיוף לציפורניים – מה כדאי לדעת לפני הקנייה
מכונת שיוף לציפורניים היא כלי חיוני לאומנויות הציפורן, המספק פתרון מהיר ומקצועי לשיוף, חידוד ועיצוב. הבחירה במכונה מתאימה תלויה בצרכים

פדיקור ברמה הגבוהה ביותר: כל הכלים שאתם צריכים לפדיקור מקצועי ומושלם
בתחום טיפולי הפדיקור המקצועיים, הכלים שבהם משתמשים הם חשובים לא פחות מהכישורים של המטפל עצמו. כל אחד מהכלים, מהקטן ועד

איך משתמשים בצבתית סטאלקס?
בעולם הציפורניים קיימים סוגים שונים ומגוונים של כלים בהם נעשה שימוש על מנת ליצור מראה זוהר ובריא לציפורניים של הלקוחות.