מדיניות משלוחים ותשלום – Webnail.co.il

תאריך עדכון אחרון: 11.11.2025

1. כללי

1.1 מדיניות משלוחים ותשלום זו מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש באתר Webnail.co.il ומסדירה את אופן אספקת המוצרים ללקוח, זמני השילוח, אפשרויות התשלום והחזרות המוצרים.

1.2 השימוש באתר, ביצוע הזמנה ו/או מסירת פרטים מהווים הסכמה לתנאים המפורטים במסמך זה.

2. דרכי תשלום

2.1 באתר ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי בינלאומיים בלבד (Visa, MasterCard, American Express ועוד).

2.2 לא מתקבלים כרטיסי דיירקט שאינם בינלאומיים.

2.3 אין אפשרות לתשלום בתשלומים/פיצול. התשלום מתבצע בתשלום אחד בלבד.

2.4 כל התשלומים עוברים דרך מערכת סליקה מאובטחת ומוצפנת בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים.

2.5 האתר אינו תומך בתשלומים באמצעות PayPal או אמצעי תשלום אחרים, אלא אם צוין אחרת במפורש באתר.

3. אפשרויות משלוח

3.1 כל המשלוחים יוצאים מקפריסין לישראל באמצעות משלוח אקספרס אווירי.

3.2 באתר קיימות שתי שיטות משלוח:

3.2.1 משלוח לתחנת מסירה / לוקר – לתחנת המסירה או הלוקר הפנויים הקרובים ביותר לכתובת הלקוח, עד כ־3 ק”מ אווירי.

3.2.2 משלוח עד הבית – בהתאם למדיניות חברת המשלוחים ובכפוף לאזורי החלוקה.

3.3 עלות המשלוח תלויה בגובה ההזמנה ונקבעת בעמוד התשלום בעת ביצוע ההזמנה. מחיר המשלוח הסופי יוצג ללקוח לפני אישור ההזמנה.

3.4 בהזמנה מעל 2,000 ₪, הלקוח יקבל משלוח עד הבית בחינם, ללא אפשרות שינוי לשיטת משלוח אחרת.

3.5 באזורים מרוחקים, ישובים מרוחקים מאוד, ישובים מעבר לקו הירוק, רמת הגולן או אזורים בעלי גישה מוגבלת – זמני החלוקה עשויים להתארך וייתכנו מגבלות שירות, הכול בהתאם למדיניות חברת המשלוחים. מומלץ לפנות לשירות הלקוחות טרם ביצוע ההזמנה לבירור זמינות המשלוח.

4. אספקת המוצרים וזמני משלוח

4.1 החברה תספק את המוצרים שנרכשו באמצעות האתר לכתובת בישראל כפי שסופקה על-ידי הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, בכפוף למדיניות חברות השליחויות.

4.2 החברה תפעל על מנת לספק את המוצרים בהתאם לתנאים ומחירי המשלוח הנקובים באתר בעת ביצוע ההזמנה.

4.3 זמן אספקה משוער לישראל הינו 7–9 ימי עסקים, אך זמנים אלה עשויים להתארך בהתאם לעומסים, פעילות חברות השילוח, תקופות חגים, מבצעים (כגון Black Friday), מזג אוויר, עיכובים בשדות תעופה, במכס וכיוצא בזה.

4.4 זמני האספקה המצוינים אינם כוללים את ימי עיבוד ההזמנה.

4.5 זמן עיבוד ההזמנה הינו עד 4 ימי עסקים, כאשר ברוב המקרים ההזמנה מעובדת ונשלחת כבר ביום ההזמנה או ביום העסקים שלאחריו.

4.6 החברה תספק רק מוצרים אשר התמורה בגינם שולמה במלואה באמצעות כרטיס האשראי ולכתובת אשר ציין המשתמש בעת ביצוע ההזמנה.

5. אחריות הלקוח למעקב אחר המשלוח

5.1 לאחר סיום הכנת החבילה למשלוח, יישלחו ללקוח הודעת SMS ומייל עם פרטי המעקב על החבילה.

5.2 הלקוח אחראי לעקוב אחר סטטוס החבילה באמצעות פרטי המעקב או עמוד “מעקב משלוחים” באתר.

5.3 חברות השילוח עשויות ליצור קשר עם הלקוח באמצעות SMS בלבד, ולעיתים ללא חיוג טלפוני, בהתאם למדיניותן.

5.4 במקרה שהחבילה הגיעה לתחנת מסירה, לוקר או לכתובת הלקוח אך לא נאספה/לא התקבלה במועד – האחריות לביצוע איסוף החבילה מוטלת על הלקוח.

6. משלוח שלא נאסף / מסירה חוזרת

6.1 אם הלקוח לא אסף את החבילה מנקודת המסירה/הלוקר או לא היה זמין לקבלת המשלוח עד הבית, ייתכן שיהיה צורך לבצע מסירה חוזרת.

6.2 במקרה של צורך במסירה חוזרת, הלקוח יחויב בעלות המשלוח החוזר בהתאם למחירי חברת המשלוחים (לרוב בין 25–35 ₪, אך המחיר תלוי בחברת המשלוחים ואינו בשליטת האתר).

6.3 במקרה של מסירה חוזרת, ייתכן והלקוח יחויב גם בעלות המשלוח המקורי, וזמני האספקה יתארכו בהתאם.

6.4 במקרה שהלקוח בחר שלא לשלם עבור מסירה חוזרת, החבילה תוחזר לשולח או תושמד בהתאם למדיניות המשלח, והלקוח לא יהיה זכאי לזיכוי עבור החבילה.

7. שינוי כתובת או נקודת מסירה

7.1 לאחר שהחבילה הגיעה לחברת המשלוחים ו/או יצאה למסירה/חלוקה ו/או הוקצתה לשליח, אין אפשרות לשנות את הכתובת או את נקודת המסירה.

7.2 כל שינוי פרטים רצוי לבצע מוקדם ככל האפשר ובטרם עיבוד ההזמנה, באמצעות פנייה לשירות הלקוחות.

8. עיכובים באספקה ואי-אספקה

8.1 החברה אינה אחראית לכל עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה שייגרמו כתוצאה מפרטים שגויים, לא מדויקים או לא מלאים שמסר המשתמש בעת ביצוע ההזמנה.

8.2 החברה אינה אחראית לעיכובים הנגרמים כתוצאה מכוח עליון ו/או אירועים שאינם בשליטתה לרבות שביתות, השבתות, מצב חירום ביטחוני, עיכובים במכס, מזג אוויר קיצוני, עומסים חריגים וכיוצא בזה.

8.3 עיכובים כאמור לעיל אינם מקנים ללקוח זכות אוטומטית לביטול עסקה ללא עלות.

9. ביטולי הזמנות

9.1 כל עוד ההזמנה טרם נשלחה מהמחסן, ניתן לבטל את ההזמנה בניכוי 5% עמלת אשראי מעלות ההזמנה.

9.2 לאחר שההזמנה נשלחה, ניתן לבטל את העסקה רק לאחר שהחבילה תוחזר לחברה, ובכפוף לתנאים הבאים:

9.2.1 ינוכו מסכום הזיכוי עלויות המשלוח המקורי.

9.2.2 אם התקיימה מסירה חוזרת או החזרה לחברה באמצעות חברת המשלוחים – ינוכו גם עלויות המשלוח החוזר.

9.2.3 ינוכו 5% עמלת אשראי מעלות המוצרים שהוחזרו.

9.3 הזיכוי יבוצע לפי הסכום ששולם בפועל (כולל הנחות וקופונים שנוצלו בעסקה).

9.4 הזיכוי יבוצע בתוך עד 14 ימי עסקים מיום אישור הזיכוי על-ידי החברה, והופעתו בפועל תלויה בלוחות הזמנים של חברת האשראי ובנק הלקוח.

10. החזרת מוצרים

10.1 לא ניתן להחזיר מוצרים פסידים, לרבות ג’לים, לקים ונוזלים אחרים שנפתחו, או מוצרים שלא ניתן להוכיח כי לא נעשה בהם שימוש.

10.2 ניתן להחזיר מוצרי ג’ל ונוזלים סגורים בלבד, באריזה אטומה (עם אוטם אלומיניום) ומקורית שלא נפתחה.

10.3 מוצרים שאינם נוזליים (כגון ציוד, אביזרים ומכשירי חשמל) – ניתן להחזיר רק אם לא נעשה בהם שימוש כלל ולא נגרם להם נזק.

10.4 החזרת מוצרים תתבצע באמצעות הדואר בלבד, על חשבון הלקוח, למחסני החברה בקפריסין, בהתאם להנחיות שיימסרו ללקוח.

10.5 לשם ביצוע החזרה, על הלקוח למלא טופס החזרה באתר (לפרטים והוראות כיצב לבצע הזמנה לחץ כאן). לאחר מילוי הטופס תישלח ללקוח מדבקה להדבקה על אריזת המשלוח.

10.6 במקרה שהלקוח לא הדביק את המדבקה כנדרש או הסתיר את הפרטים שעל מדבקת המשלוח, ייתכן שלא ניתן יהיה לאסוף את המשלוח, ולא תתבצע החזרה או זיכוי.

10.7 במקרה שההזמנה שסופקה ללקוח נשלחה במשלוח חינם, בעת זיכוי על החזרה ינוכו דמי המשלוח בפועל בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה (משלוח לנקודת מסירה / משלוח עד הבית).

10.8 בעת החזרת מוצרים ינוכו מסכום הזיכוי 5% מעלות המוצר או 50 ₪ – הנמוך מביניהם, בהתאם לחוק ביטול עסקה.

10.9 אופן הזיכוי (החזר כספי, נקודות באתר או שובר קנייה) ייקבע על-ידי החברה לפי שיקול דעתה ובהתאם לנסיבות.

11. אחריות למוצרים חשמליים

11.1 על כל מוצר חשמלי הנרכש באתר ניתנת אחריות למשך 3 חודשים מיום קבלת המוצר על-ידי הלקוח.

11.2 האחריות חלה על תקלות ייצור בלבד.

11.3 האחריות אינה חלה על נזקים שנגרמו עקב שימוש לא תקין, שבר, נפילה, חדירת נוזלים, שימוש בניגוד להוראות היצרן או ניסיון תיקון עצמאי.

11.4 מימוש האחריות יתבצע לפי שיקול דעת החברה, ויכול לכלול תיקון, החלפה או זיכוי.

11.5 במקרה של הפעלת אחריות, ייתכן והלקוח יתבקש לשלוח את המוצר לכתובת שתימסר לו לצורך בדיקה.

12. שירות לקוחות

12.1 פניות בנושא משלוחים, תשלומים, ביטולים, החזרות וזיכויים ניתן לבצע באמצעות מייל, וואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם, כפי שמופיע באתר.

12.2 השירות ניתן בהתאם לשעות הפעילות המתעדכנות מעת לעת באתר.

12.3 החברה תשאף לתת מענה מקצועי ואיכותי לכל פנייה בהקדם האפשרי.

13. זכות החברה לבטל הזמנות

13.1 החברה רשאית לבטל כל הזמנה, כולה או חלקה, מכל סיבה שהיא, לרבות במקרים הבאים:

13.1.1 שימוש בקופון שאינו בתוקף או שנעשה בו שימוש בניגוד לתנאי הקופון.

13.1.2 הנחה חריגה או טעות במחיר המוצר (לרבות הצגת מחיר שגוי בעקבות טעות אנוש או תקלה טכנית).

13.1.3 מחסור במלאי.

13.1.4 חשד להונאה או שימוש לרעה באתר.

13.1.5 תקלה טכנית במערכת האתר או הסליקה.

13.2 במקרה של ביטול כאמור, החברה תעדכן את הלקוח ותבצע החזר כספי מלא או חלקי, בהתאם לנסיבות המקרה, ללא שהלקוח יהיה זכאי לכל פיצוי נוסף.

14. שינויים במדיניות

14.1 החברה רשאית לעדכן, לשנות או לתקן את מדיניות המשלוחים והתשלום מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי.

14.2 הגרסה העדכנית ביותר של מדיניות זו תתפרסם באתר והיא המחייבת את הלקוחות מרגע פרסומה.