תקנון נקודות

עודכן לאחרונה ב - 17.07.2023

צבירת נקודות:

  • כל לקוח יכול לצבור נקודות  עבור רכישותיו בשווי 3% משווי המוצרים שהוזמנו. (לא כולל מוצרים במבצע). 
  • הנקודות שנצברו יוטענו מיידית לאחר ביצוע ההזמנה בחשבון הלקוח באתר ויהיו זמינות לשלושה חודשים. 
  • לא ניתן להעביר נקודות מחשבון לחשבון. 

נקודות ליום הולדת:

  • כל לקוח רשום באתר שמילא את תאריך יום ההולדת שלו (בעמוד החשבון שלי), יקבל בכל שנה נקודות בחינם לאתר. הנקודות יהיו תקפות לשלושה חודשים. 
  • הנקודות יתווספו לחשבון האישי אוטומטית בכל שנה. 
  • לא ניתן להעביר את הנקודות מחשבון לחשבון. 

נקודות עבור ביקורות מוצרים:

  • על כל ביקורת ניתן לקבל 10 נקודות בחינם לשימוש באתר. הנקודות יתווספו לאחר בדיקה ואישור של צוות האתר שאכן המוצר נרכש מאיתנו. 
  • אין הגבלה של צבירת נקודות עבור ביקורות. 
  • הנקודות יהיו תקפות לתקופה של 3 חודשים. 
  • לא ניתן להעביר את הנקודות מחשבון לחשבון. 

נקודות עבור כניסה יומית:

  • עבור כל כניסה לאתר, גם אם בוצעה רכישה וגם אם לא, יתווספו לכל לקוח לחשבון האישי נקודות בכל יום שהתחבר לאתר.   
  • ניתן לצבור נקודות רק פעם אחת ביום. 
  • הנקודות יהיו תקפות לתקופה של 3 חודשים. 
  • לא ניתן להעביר את הנקודות מחשבון לחשבון. 

ניצול נקודות:

  • כל לקוח יכול לנצל נקודות בעמוד התשלום באתר בעת ביצוע הזמנה. 
  • נקודות יכולות לשמש למחיר הנחה מסכום ההזמנה. 
  • נקודות לא יכולות לניצול עבור מחיר המשלוח (בהזמנות מעל 350 ש"ח המשלוח בחינם). 

תוקף נקודות:

  • כל הנקודות תקפות לתקופה של 3 חודשים (למעט שינויים שנכתבו בפרסום / מדיניות / שירות הלקוחות). 
  • נקודות שפקעו תוקף יוסרו אוטומטית מחשבון המשתמש. 

הגבלת צבירת נקודות:

  • לא יצברו נקודות עבור מוצרים במבצע. 
  • הנקודות נצברות על המחיר בפועל של המוצרים. 

הגבלת חשבון:

  • במקרה של החזר חיוב מחברת האשראי מכל סיבה שהיא,  יוקפא חשבון המשתמש של הלקוח כולל הנקודות עד לסיום בירור בעניין. 

היסטורית נקודות:

  • לכל לקוח קיימת גישה לצפייה בהיסטוריית ההזמנות ובסטטוס הנקודות העדכני שלו תחת עמוד "החשבון שלי"

נשארו לך שאלות ללא מענה?

שירות הלקוחות שלנו ישמח לתת לך מענה לכל השאלות בפנייה אלינו בוואטסאפ
בימים א' - ה' בין השעות 09:00 - 17:00